Kao ovlašteni serviser kućnih kotlova za grejanje proizvođača JUNKERS / BOSCH, pored stručne montaže, imamo pravo overe garancije i održavanja kotla u garantnom roku.

Po isteku garancije, nudimo Vam jednako stručno održavanje, servisiranje i otklanjanje eventualnih kvarova na Vašim kotlovima marke BOSCH (ili JUNKERS).

Pri redovnom radu kotla, preporučljivo je servisiranje jednom godišnje, što može obuhvatati vizuelni pregled uređaja, ispitivanje pritisaka vode, gasa..., podešavanje parametara gorionika, a sve radi boljeg iskorišćenja energije i poštovanja pravilnika o energetskoj efikasnosti. Vršimo i hemijsko čišćenje kotla od nataloženog kamenca.

Godišnji servis bi trebalo raditi van grejne sezone, kako bi uređaj bio spreman za predstojeću sezonu.

U slučaju eventualnih kvarova na uređaju, obezbeđujemo Vam pregled i dijagnosticiranje kvara u najkraćem mogućem roku, naših iskusnih i obučenih servisera, kao i mogućnost nabavke i ugradnje originalnih rezervnih delova.

Poštovani korisnici, ako želite da postavite pitanje vezano za servis, koji smo mi izvršili, ili želite da izvršimo servis, možete to da uradite „klikom“ na .......... „Pošalji NOVO pitanje“ i naš tim stručnjaka će Vam u najkraćem mogućem roku dati odgovor.

Možete nas kontaktirati i na telefone:   021 69 12 760  i  063 10 49 347

 

Kratko uputstvo za korišćenje korisničkog servisa:

Klikom na donji link: Pošalji NOVO pitanje, otvara se panel NOVO PITANJE. Najbitnije je popuniti PODACI KONTAKTA i PITANJE. Na ovom panelu polja sa * su obavezna da bi znali ko nas je kontaktirao i koja oblast je u pitanju, posebno je VAŽNO da unesete Vašu e-mail adresu jer ćete na nju dobijati poruke o statusu pitanja. Tu možete navesti i broj vašeg telefona ako hoćete da vas kontaktiramo preko telefona. U delu KLASIFIKACIJA možete odabrati i kategoriju za odabranu oblast.
Kad ste uneli sve podatke klikom na ikonu DISKETE na kojoj piše POŠALJI šaljete pitanje našem korisničkom servisu, posle koga ćete na gore navedenu e-mail adresu dobiti poruku, sa uputstvom kako da pratite STATUS odgovora na postavljeno pitanje. 

SERVIS
Korisnički Servis
Pošalji NOVO pitanje
Otvori pitanje broj: #    Provera korisnika: